paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Monday, February 28, 2011

Jamming time...

mood : happy =)
 hi uolls..td aku bengang kan..la ni aku dah hepi balek coz member aku ajak jamming ngan die..uhuk2.. tetibe aku rase suare aku dalam keadaan yang x besh lak nak nyanyi..so aku jadi tukang tengok je la.. kitorg jamming kat kampus je..naseb bek kampus kitorang ade tempat2 camni..ade gak la tempat mereka2 ini nak spent time kan daripada diorang melepak x tentu pasal..
dalam studio~
diorang wat latihan ni untuk join fesco yg bakal diadakan kat kampus kitorang 12 mac nih.. hope diorang ley perform ngan baek..chayok2 korang!! 
p/s: don't ask me fesco stand for what..?coz aku pon x tahu..huh~

0 comments: