paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Saturday, March 12, 2011

aku, irma hasmie dan pocahontas~

mood : biase2 je..
assalamualaikum sume..
korang pe kabo?? hope sihat la gamaknye ye..
arini xde cerite yg menarik utk di sharekan..
tp aku de 1 cite pasal diri aku..
aku bukan nak prasan..tp mmg prasan pon.. 
time aku keje dulu..
ade je yg cakap muke aku cam sorang artis nih..
ex farid kamil n ex nabil ni..
sape lg kalo bukan irma hasmie..
masalahnye..
bukan sorang due yg ckp camtu..
pelik gak..tang mane yg same ek??
cube korang tengok pic nih..
dengan pic nih..
erk??!! bukan nih..tp bawah nih..huhu~
hm..ade persamaan kew?? 
and..
bukan ngan irma hasmie je..
ngan cartoon pon ade..
ade 1 ari tu..
sorang budak group tarian ngan aku..
ckp ngan aku..
"kite tengok muke kak fara cam katun pocahontas"
Pocahontas??
pulak dah..
korang penah tengok x katun pocahontas tu?? 
meh aku tunjuk..
kite compare ngan pic bawah ni..
same kew??
nak cakap kulit aku gelap la tu..huhu~
aku x kesah pon orang nak ckp aku cam siape..
nak ckp aku nih cam dayang nur faizah senandung pon x kesah..
korang kenal ke dayang senandong tuh..??
erm..next entry la kalo nak cite pasal dayang senandong nih.

tetibe dtg idea nak wat contest..' muke anda mcm artis mane..or..artis tu yg muke mcm anda??' tp follower aku x cukup ramai utk aku wat contest..pe kate korang je yg wat..bia aku yg join..amacam??
k la..time 2 study..wish me luck..cau sin chin~
QMT..ooo...QMT..

0 comments: