paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Friday, March 25, 2011

ARGGHH...!!SEDAPNYE BANG..~

slurrppp~ slurrrppp~..
ah..sedapnye..
slurrppp~ slurrppp~ 
pergh..best nye bang..
arrgghh..sedap..nak lagi..nak lagi..
fuh..best gile dapat menikmatinye..
cop!! 
korang jangan pikir laen ea..
yg mane otak kuning ke biru ke..
tolong yea..ini bukan entry lucah..haha~
aku sedang menikmati taufu fa yg enak berkrim disukai ramai.huhu~
ape?? x tau TAUFU FA tu mende??
dulu aku pon x tau taufu fa tu ape..
tau makan je,..
aku dulu panggil tauhu lembik..
ibu yg aja cakap mende tu tauhu lembik..
sampai ke besar la aku nyebut tauhu lembik.
x salah kan..??mmg bende tu tauhu yg lembik..
sejak2 dok jauh ngan family je pandai sebut taufu fa..
hehe~
aku kalo beli taufu fa ni..xkan makan time tu gak..
balek umah, aku simpan dalam esbok (peti sejuk)
pastu esoknye baru makan..
dapat lak time tengahari tu panas terik kan..
pastu hirup taufu fa yg sejuk tu..
perghh!!
terase perjalanan taufu fa terus masuk ke dalam perut aku..ngEe =D
taufu fa yg aku tau ni ade 2 jenis..
ni yg aku nampak yg jual kat nite market (pasar malam)
yg satu gune gule biase..
1 lg gune gule melaka (if i'm not mistaken)
tp aku suke yg gule biase jew..

ha..nampak x pic nih..yg itam tu gune gule melaka..yg jernih tu gune gule biase..

p/s: kalo korang nak rase best nye taufu fa ni..beli sendiri la!! lalala..~

2 comments:

farhan said... REPLY

taufu fa memang bestlagi2 yg ada gula melaka tu

fasya said... REPLY

@farhanyup..tp sy suke yg gule biase..laen org, laen citarasa kan?? so, bile nak blnje i taufu fa?haha