paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Wednesday, March 2, 2011

"BLOG SAYA AKAN DI PROMOTE,JOM JOIN"

hi uolls..korang pe kaba? hope sihat kay.. lewat nye aku tido malam ni..xpe..kol 2 petang ni nak g shah alam,ade trip. so time on the way nak gi sane, ley la topup tido kan..kay la..bukan nak cite pasal trip tu..tapi saje nak update n3 baru..cam dah lame sangat x update kan..so, time BW tadi..nampak lak segmen ni.. segmen pe?? nak tahu lebih lanjut, klik sini.
comel kan banner ni?? hm..bila join segmen ni at least ley tambah lagi readers kan..x kesah la orang follow ke x..tp bile kite tengok traffic meningkat, so kite tahu la ade pembace..kalo x bace pon, diorang lalu je dah ok la..xla rase kecewa sangat kan bila update n3 pon tapi xde orang singgah..
hm..korang paham x ape yang aku cube sampaikan ni??coz aku rase aku tengah mamai ni..ngantok la plak kan.. k la korang..beta nak beradu dulu..jumpe next n3 aku kay~ cau sin chin..
p/s : doakan aku selamat pegi n slamat balek~

1 comments:

Dda Ly said... REPLY

banner tuh mmg comel!!huhu

meh ke rumah,
~happy birthday damia~
keep in touch ye..♥♥♥