paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Sunday, March 6, 2011

Kisah Nasi Goreng Kampung + Belacan..

Assalamualaikum..hi uolls..korang sehat x arini?? hope sehat sejahtera la hendaknye.. dah lunch lom?? aku baru je melantak nasi goreng buatan aku sendiri..malas nak masak lauk kan..nasi semalam pon ade lg..goreng je la..cepat, mudah, lazat..lazat kew?? lazat la jugak utk perut yg sedang kebuluran nih. 
burrpp...alhamdulillah..~
aku post n3 ni bkn ape.. utk melahirkan rase ketidakpuasan hati aku pd housemate aku yg mengade2..sebelum tu aku nak tanya.. korang makan belacan x?? x kire la sambal belacan ke or belacan yg dicampur dlm makanan contohnye nasi goreng?? yg x makan tu bialah kan..kalo korang adalah pemakan belacan..(pemakan belacan??). mesti korang akan cakap belacan tu sedap..aku kalo wat nasi goreng mesti nak letak belacan..pergh!! ngarok bau 1 rumah..nak cite pasal bau belacan la ni..yg housemate aku ni mengade2 nak tutup idong lak.. aku x tahu la nape aku terase sgt bile die tutup idong ni..aku tw die x makan belacan coz jage muke..tp kalo pasal bau ni mintak maap la..aku xley nak control la bau die kalo bende tu nak merebak 1 rumah kan..saje je tadi aku makan dok sebelah die..lalala..
p/s: malas nak layan~

2 comments:

padlie said... REPLY

wah, nasi goreng pun letak belacan yer..
padlie minat belacan tp lepas makan mesti gatal muka..

Entry terbaru padlie: Sains itu mudah?

fasya said... REPLY

1 kerugian klo x mkn belacan..huhu~