paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Friday, April 22, 2011

AKU GADIS HARAPAN HACKERS??

wahh..title ala-ala gempak gitu..
kenal tak siapa hackers ni??
ala..yang aku join bloglist beliau aritu..
kalo tak ingat klik sini.
beliau dah pun list kan bloglist beliau mengikut citarasa beliau..
pada awalnya cume ade 2 kategori ;
*BLOGLIST GADIS PILIHAN 
*BLOGLIST LELAKI PILIHAN
oleh kerana penyertaan kaum hawa yang terlalu ramai..
hackers telah pon divide kan gadis2 tersebut kepada 3 group;
*BLOGLIST GADIS HARAPAN
*BLOGLIST GADIS TERBAIK
*BLOGLIST GADIS IDAMAN
aku tergolong dalam group mana???
ehem3..
*_______________________*
BLOGLIST GADIS HARAPAN HACKERS!!!
ape yg hackers harap kat aku pon x tw..huhu..
ade ramai lagi yg tercalon dlm kategori ni..
kalo korang nak skodeng ke ape..
ley la menjengokkan diri kat blog beliau..
cane??
klik je kat title aku tu..
secepat kilat korang akan diterbangkan ke blog beliau..
cau sin cin~

0 comments: