paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Friday, April 8, 2011

CARA MENIRU DALAM EXAM.

hi korang..selamat pagi..pagi??? erm..dah kol 3 pagi ni..buku je ade kat sebelah..tp haram x bukak langsung..dok layan blog je..dah tu nak layan pe lagi..?pesbuk aku di deactivekan wat sementara waktu..hihi.. aku skrg ni dalam minggu2 yg bz body siket..er..banyak sebenarnye..ngan test..kuiz..assignment..common la tu..kate student kan..umah aku kalo time2 test ni mmg dah x rupe umah..mmg ade niat nak upload pic keadaan umah n bilik aku..tp cam xde pekdah pon..memalukan adela..so..aku proceed teruslah ngan title entry aku kali ni..ekceli bukan nak ajar korang care2 meniru..cume bila time2 test ni aku teringat zaman dip dulu.. aku pon bukan la skema sgt kan..ade gak jeling kiri kanan time exam..lg2 part soalan objektive..ala..yg pilih ABC tu.. ade 1 ari tu..sebelum masuk dewan nak exam..aku plan ngan member aku..aku cakap kalo aku x dpt jawab..aku nak mintak jawapan die..ni cite pasal soalan objective ye.. aku pon ajar la signal2 yg aku blaja time zaman skolah dulu.. cam dlm pic nih..
 korang paham kan ape yg aku maksudkan?? di pendekkan cite..lepas aku abes dah jawab soalan..aku tengok jam ade byk mase lg ni..aku pon jeling la kiri kanan..toleh belakang siket,dah nmpk muke member aku nih..saje nak cari pasal dalam dewan..padahal mmg dah dilarang berinteraksi pon dalam dewan perikse. aku tny la member aku soalan no sekian2..mmg ade keconfusean kat soalan tu..die pon bg la jawapan ngan signal yg aku ajar kat die. yg jd aku makin confuse bile die letak jari die di antara mulut ngan dagu..erk!! aku pon pikir jawapan yg die nak bg tu C ke D..last2 aku pon dengan hemahnye..hentam je la soalan tu. lepas exam tamat..cam biase la..x sah kalo x bincang jawapan..1st soalan aku kat mmber aku nih.. "soalan yg aku tny ko td, ko jawab ape? C ke D??" and aku rase best giler dengar jawapan die.." entah la..aku jawap A" =____________=. moral of the story..hentikan la perangai buruk tu..lom tentu jawapan member kite tu betol kan..bek tanya lecturer terus..mane tw die baek hati nak bg jawapan.. erk!! dapat pulak~ k la.. nak tutup lappy..pastu bace buku siket..wat syarat je tu.. sok pagi ade common test Arab..wish me luck! cau sin cin~

4 comments:

padlie said... REPLY

pernah guna teknik ni masa UPSR dulu.. Saya kena jadi pembekal jawapan untuk murid2 kelas lain..
nasib baik tak kantoi..

Entry terbaru padlie: Jalan-jalan ke Pusat Sains Negara

fasya said... REPLY

@padlie waa..x sangke en padli dah gune teknik ni zaman upsr lg..huhu..

budak kampung said... REPLY

huhuhu xmau la meniru...xbeshhh...xpuassss

fasya said... REPLY

@budak kampungtu time terdesak n tersedak..huhu~