paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Wednesday, April 20, 2011

COMELNYE KITE WAKTU KECIL..!

salam uollss.. tajuk entry cam nak puji diri sendiri je..tp mmg aku comel pon.. sbnrnye bukan nak puji diri sendiri..tp ni tajuk segmen miss kapie.. nak join jugak?? klik je kat title tu..korang akan di terbangkan terus ke blog beliau.. xmo cakap banyak..korang layan je la yew..


**********************************************************************************
nama di beri oleh ibu n ayah FARRAH SYAZANA..
member pnggil fara..nak lg glamour, pggil fasya.. =)


lahir kat HOSPITAL PONTIAN..
pontian kat ner?? pontian tu daerah kat johor..
ade paham??

cite2??
cecite cecite..
aku x tw nak jd ape..bile dah byk sgt yg aku blaja..
rupenye byk lg nama keje yg aku baru tw..sigh~

prinsip hidup aku..
aku x suke cari musuh..x suke cari gaduh..
selagi org x cari pasal,selagi tu aku diam..
korang cari pasal..jgn salahkan aku kalo sendiri susah..huhu~

ni pic aku ngan adek aku..pic ni je yg paling terang.. 
tu pasal la aku post yg ni je..

erm..ni pic time 21 tahun kot..
asal aku letak pic nih??
ntah.aku pon x taw..
myb time ni rambut aku pendek..
then same la ngan pic aku time kecik kan??
kwang kwang kwang..
tang mane same selain rambut..?
tang pipi la..
aku diet camne pon..pipi still camtu gak..
nak wat camne.. tembam itu comel..
(kay..ayat amek ati sendiri..)

org yang terpilih utk di tag adalah..

wokey!! 
settle dah.
korang tunggu pe lg?? 
jgn lupe join tw!
cau sin cin~

10 comments:

Atie Serina said... REPLY

ouh sy ditag..thanx ye..
nt de mase sy join..
alamak kene selongkar cri pic time kecik² ni..
hehe..

Cik Su Life Cycle said... REPLY

alamak.. cik su tak de gambar waktu kecl.. cam ne.. kena scan dulu.. tapi gambar lak dekat umah

Tolong Vote Cik Su Dalam Kotex Fresh Face Search 2011

c-tea said... REPLY

thanks tag ct

('',)kapie_art'sLover('',) said... REPLY

HAI FARAH... THANKS YEA DA MENJOINKAN DIRI... KALO TGK PADE PIC, MUKE AGAK BERLAINAN MASE KECIK N SEKARANG... CEH3.. BTOL KE? HAHAHA... ANYWAY, SALAM PERKENALAN DARI KITE.. KEEP IN TOUCH OK... KITE FOLLOW BLOG FARAH NI.. :)

fasya said... REPLY

@Atie Serinaok atie..ade mase join la ye.. cube cri dlm almari tu..ntah2 ade pic time kecik2..huhu

fasya said... REPLY

@Cik Su Life Cycleala cik sue..kite pon bkn scan..tgkap gune kamera nset je tu..huhu..

fasya said... REPLY

@c-teawelcome.. =)join tw jgn x join..

fasya said... REPLY

@('',)kapie_art'sLover('',)kapie.. mesti la laen..dah besar lg cantek..kwang3.. huhu.. slm perkenalan jugak.. =)

dean said... REPLY

da cmel da 2

fasya said... REPLY

@deancomel tang mna tu dean??huhu