paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Thursday, April 21, 2011

Jom Join Bloglist Hackers

hacchhuuumm!!!!
excuse me..
terbersin pulak..
member aku dok masak nasi goreng kat dapur..
bau nye menusuk ke lobang idong aku..
haish..
kay proceed wif the title..
aku nak join bloglist hackers.. =)
pasai apa??
saja suka2 noo..
ley tambah lg kenalan..
yelah..cheq ni org baru..
follower pon ciput ja..
erm.. *__________*
Hackers bahagi 2 group..
opkos la cheq nak masuk group 
BLOGLIST GADIS PILIHAN HACKERS
sbb aku kan gadis..
pweewiitt!!
so kalo korang nak termasuk gak dlm bloglist hackers ni..
klik je kat title tu..
pastu korang akan di terbangkan terus ke blog beliau..
mudah kan?
cepat ye..
tarikh tutupnye esok.. 22/4/2011..
cau sin cin~

0 comments: