paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Thursday, April 21, 2011

KORANG NAK KAD KAWEN YG MACAM MANE?

salam sume..
sihat ke idok??
harap sume sihat la ye..
ni nak cite siket la..
siket je x banyak..
tadi aku bukak fb then g kat group JOHOR BLOGGERS.
ternampak 1 title cam best je kat blog HACKERS.
pasal kad kawen ZED ZAIDI..
mmg sangat2 unik..
nak tengok, gi kat blog HACKERS
pastu aku pon terpikir untuk post entry pasal kad kawen coz aritu aku balek kg,
ibu aku ade dapat 1 kad kawen yg aku rase cam unik jugak la..
meh aku tunjuk..
sila klik untuk tengok 'besar punye..'
muke depan
muke blkg
bahagian dalam

cantek x??
cantek kan??
UJANG sila jgn jeles..huhu~
awat tetibe masuk name dy??
pasai td aku nak wat entry ni, nampak dy nye entri..
pasai kad kawen zed zaidi gak..huhu~
maaf ye UJANG.. sok malam ang dah nak nikah kan??
so..slamat menempuh alam rumah tangga..
jaga anak org tu baek2 ye..
moga berbahagia hingga ke akhirnye..
aku bile lagi??
tolong carikan calon boleh??huhu..
cau sin cin~



6 comments:

dean said... REPLY

msti mahal kad kahwin tuh

Hackers said... REPLY

mesti akan jd tarikkan bakal pengantin nanti

fasya said... REPLY

@dean mgkin la kot..skunk dah xde lg kot kad kawen yg skeping 60sen cam dlu.. huhu

fasya said... REPLY

@Hackers awak la nk kad kawen camne?? cam zed zaidi kew??huhu

Isteri Encek Bard said... REPLY

wah cantikkk

fasya said... REPLY

@Isteri Encek Bardmmg cantek..akak nye kad kawen cane lak??share la kite..huhu