paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Tuesday, May 3, 2011

CERITA PASAL OSAMA..

salam sume..
hope korang sume sihat dan sentiase di bawah lindunganNya..
semalam heboh cite pasal kematian Osama bin Laden..
aku dapat cite ni pon dari Yahoo.
biase ar..bende first yg aku akan bukak bile aku on9 adalah email aku..
bile nak cek email, ade lak kuar berita pasal kematian Osama ni..
aku bukak lak blog..
mmg banyak entry pasal cerita nie..
and..ramai yang kate ni 1 penipuan!
aku tak nak komen banyak2..
coz aku penah dengar dulu..
Osama bin Laden tak pernah wujud!
ini hanya sandiwara yahudi je.. 
korang ley gi kat blog shafiq mokhtar untuk tengok pic Osama tu..
wallahualam~

2 comments:

budak kampung said... REPLY

tu la...ade yang cakap tak wujud pon osama ni

fasya said... REPLY

@budak kampung hm..papehal pon.. kite tgokkan je la dulu..