paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Sunday, May 1, 2011

CERITA SERAM MALAM INI..cont..


selepas kejadian itu..
aku tidak lagi study last minutes..
aku dah iron sume baju untuk paper2 seterusnye..
aku dah sediakan lilin 40 batang..
aku dah beli kipas yg gune batery..
aku dah beli ridsect 10 botol..
aku dah bersedia!!
**********************************************************************
ok! siap entry untuk arini..
so hackers xley buang aku dr bloglist die coz aku dah update hari2..
lalala..
cau sin cin~

p/s: cerite ini hanya rekaan semate-mate..tiade kaitan dengan yg hidup atau yg telah meninggal dunie.. (memang tak serik2 lagi) 

2 comments:

Zulfahmi Abidin said... REPLY

hahaha.bukan main banyak lagi ko beli tuh semua.mcm nak buat ritual jer.^_^

fasya said... REPLY

@Zulfahmi Abidin uit?? ini betol2 zulfahmi ank pak bidin ke yg komen?? haha.. tu sbgai persediaan kalo2 blackout..