paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Wednesday, May 25, 2011

HOUSEMATE..OO..HOUSEMATE..

entry pendek (endek)
ade sorg budak minum air vitagen di ruang tamu..
sesudah minum hingga titisan vitagen yg terakhir..
beliau meletakkan botol yg kosong itu di atas lantas..
pada pemikiran beliau.. 
'layan tv dulu ah..nnt baru buang'.
seusai tv menonton beliau (tertido)..
beliau pon pergi meninggalkan ruang tamu lalu terlupe akan botol vitagen tersebut..
beberapa hari kemudian.. (hari taw!!)
ketika beliau melintasi rak buku..
(nampak sgt x pgg buku dah bape ari) 
beliau terpandang botol vitagen yg kosong ade di dalam rak buku beliau..
ooo..ok..
ini rupenye tong sampah.. =_________='

errr..korang paham tak ape yg aku cube nak sampaikan ni??
botol yg kosong..n org tu taw yg empunye botol tu adalah aku..
ley plak die letak kat dalam rak buku aku..
ok..aku admit salah aku pasai lupa nak buang botol tu..
tp salah ke kalo tolong buang kan dlm tong sampah???
haaaaiiiilaaa..housemate..oo.housemate..



p/s: dok umah sewa mmg memerlukan kesabaran yg tinggi~

2 comments:

alexa yussida said... REPLY

betol tuh..kalo menyampah ngan ousmate pon terpaksa telan je buat muka seposen ..haiiiilaaa...huhu

fasya said... REPLY

@alexa yussida dah lebey 10sen dah ni..huhu