paSai aQ..

My photo
i'm an ordinary girl..simple,sempoi n love laughing~ menjadikan blog tempat luahan perasaan..if u wanna read,just read..if u like it, leave ur comment.. kalo x suke??ade aku kesah?? peace~

Friday, August 12, 2011

SAYANGNYA KAU BUKAN MILIKKU LAGI..

Assalamualaikum sume..
rasenye lom terlambat aku nak ucap slamt mnyambut bulan ramadhan kat korang.
walaupon dah 2 minggu kite berpuase..
arini aku baru berkesempatan nak mengonlinekan diri..
biase la..bile cuti sem..x keje pulak tu..
mmg xde duit la nak bg mkn berok aku yg bernama ben tu.. (bukan ben ashaari)
dan..
bile aku berblogging..
mcm biase.. 
i wanna share wif all of u..
about my love story..
(jika anda boring, sila klik x di bahagian atas kanan anda)

ye..mmg aku dah break ngan die..
tp hati aku masih syg..
kitorg still contact..
ade mase kitorg jumpe..
sampai sekarang aku still x ley trime org laen lg..
bukan aku x cube cari..
aku bukan sangap laki k..
but i need someone yg ley wat aku lupe kan die..
lupe?? erm..myb sekejap je kot..
jd la..dr aku terus mngaharap pd die
aku penah suroh die cari pgnti aku..
tp aku x sgke die dpt secepat ni..
lom setahun pon kitorg break..
dan yg aku x ley trime sgt2..
y must she?
skrg kt fb dah berstatus in relatiobship..
agak2 die x fikir ke perasaan aku??
pedih nye..
hanya Allah je yg taw..
xpelah..
di bulan yg mulia ni aku doakan die bahagie..
kdg2 kite kene lepasan ape yg kite syg kan??
haha..
bercakap..menaip..mmg mudah..
tp xpelah..aku cube..
mudah2an Allah permudahkan semua urusan aku dunia akhirat.. 
amiin..